Завдання з біології для учнів 6-А класу на 26 березня 2020 р.

Доброго дня!
завдання виконати до 15.00 год. 27 березня 2020 р.
Тема нашого заняття: "Папороті, хвощі, плауни"
«Все зілля від Бога, лише папороть від чорта».
(М. В. Гоголь)

Прочитайте казку.

Була в лісничого Корнія донька Любава. Дуже вона любила природу, уміла прислухатися до неї і розуміти життя зеленого дивосвіту. І було в неї улюблене місце в лісі — струмок і верба біля нього. Дуже любила Любава вербиченьку. Одного разу, гуляючи в лісі, натрапила дівчина на захований у чагарнику склеп. Із цікавості зайшла вона до нього і побачила там стару жінку зі сплутаним сивим волоссям і у брудному одязі. Запропонувала Любава жінці допомогу, хоч і зрозуміла, що це лиха відьма, про яку вона чула у селі. Але стара вигнала її, порадивши піти попрощатися з вербою, бо дерево гине. Прибігла Любава до вербиченьки і побачила, що пересох струмочок і в’яне верба. Заплакала дівчина з горя, а вербиченька їй прошепотіла: «Звернися до Папороті, матінки лісової, вона допоможе». Почувши це, схопилась на ноги Любава і побігла шукати Папороть.
Довго ходила дівчина лісом, дуже втомилася, але знайшла-таки Папороть. Геть знесилена, заснула Любава біля неї. І наснилася дівчині красива жінка, яка розповіла їй про те, що раз на рік, на Івана Купала, вона дарує людям чарівну, але непримітну квітку. Саме ця квітка допоможе Любаві повернути воду у струмок і життя вербичці. Прокинувшись, Любава повернулася до вербиченьки і розповіла їй про зустріч із Папороттю.
А коли прийшло свято Івана Купала, Любава знайшла квітку папороті, принесла до струмка і закопала біля нього. І повернулася вода у струмок, і ожила вербиченька. Так урятувала свій улюблений маленький світ добра, щира дівчина Любава.

— Чи помітили ви в казці біологічну помилку?
— Чи має папороть квітку?
Спробуємо поглянути на папороті очима науковця.

Алгоритм дій

1. Переглянь відео (перші 3 хв. - пригадаєте вивчене, а наступний час - нова тема). Увага! Дивитися повністю!


2. Опрацюй параграфи 40-41 у підручнику.

3. Заповніть таблицю у зошиті (завд.1 ст. 185 у підручнику)

4. Запиши по кілька представників кожного відділу, використовуючи підручник або презентацію "Вищі спорові рослини"

 5. Розглянь ментальні карти, перейшовши за посиланням Карта пам'яті - за бажанням.

6. Перевір себе, виконавши інтерактивні ігри Вищі спорові рослини - за бажанням

7. Пройди тестування до 15.00 год. 27 березня, перейшовши за посиланням тут, код доступу 908146. Увага! Тестування проходити лише один раз!

8. Напиши свої запитання або побажання мені тут



Бажаю успіху у вивченні теми!

Немає коментарів:

Дописати коментар