Усім доброго дня!
завдання виконати до 15.00 год. 31 березня 2020 р.
Тема нашого заняття:
"Модифікаційна мінливість. Закономірності неспадкової мінливості людини"
В. Гюго в романі "Людина, яка сміється" пише:
"В Китаї існувало мистецтво, яке можна було б назвати формуванням живої
людини. Дворічну дитину саджали у фарфорову вазу дивовижної форми, але без
кришки і дна, щоб голова і ноги вільно проходили. Вдень вазу тримали і
вертикальному положенні, а вночі - в горизонтальному, щоб дитина могла спати.
Дитина росла тільки вшир, заповнюючи своїм тілом і скривленими кістками простір
усередині посудини. Це вирощування тривало декілька років. В результаті жертва
виявлялася покаліченою назавжди. Деякі навіть замовляли собі потвору будь-якої
форми."
- Як ви гадаєте,
чи будуть перелічені вище зміни
успадковуватися?
Алгоритм дій
1. Перегляньте відеоурок
2. Опрацюйте параграф 38 у підручнику.
3. Опрацюйте презентацію та
заповніть у зошит "Шпаргалку"
(Увага! Питання не переписувати, а писати повні відповіді на них)
1. Чи залежить ступінь вираження модифікації від інтенсивності та тривалості дії на організм певного чинника?2. Чи можуть успадковуватися модифікації?
3. А чому модифікації не успадковуються?
4. Чи можуть зникнути модифікації, якщо припиняється дія фактора, який їх спричинює?
5. Чи можуть зберігатися модифікаційні зміни впродовж усього життя особин, коли?
6. Чи може організм змінюватися до безкінечності?
7. Межі норми реакції завжди однакові?
8. Чи впливають на межі модифікаційної мінливості зовнішні умови?
9. Від чого залежать межі варіацій?
10. Чому ж більшість організмів мають величину ознаки середню або близьку до середньої величини?
11. Як ви вважаєте, від чого залежить довжина варіаційного ряду?
Немає коментарів:
Дописати коментар