Завдання з біології для учнів 6-Б класу на 30 березня 2020 р.

Доброго дня!
завдання виконати до 15.00 год. 31 березня 2020 р.
Тема нашого заняття: "Папороті, хвощі, плауни"
«Все зілля від Бога, лише папороть від чорта».
(М. В. Гоголь)

Прочитайте казку.

Була в лісничого Корнія донька Любава. Дуже вона любила природу, уміла прислухатися до неї і розуміти життя зеленого дивосвіту. І було в неї улюблене місце в лісі — струмок і верба біля нього. Дуже любила Любава вербиченьку. Одного разу, гуляючи в лісі, натрапила дівчина на захований у чагарнику склеп. Із цікавості зайшла вона до нього і побачила там стару жінку зі сплутаним сивим волоссям і у брудному одязі. Запропонувала Любава жінці допомогу, хоч і зрозуміла, що це лиха відьма, про яку вона чула у селі. Але стара вигнала її, порадивши піти попрощатися з вербою, бо дерево гине. Прибігла Любава до вербиченьки і побачила, що пересох струмочок і в’яне верба. Заплакала дівчина з горя, а вербиченька їй прошепотіла: «Звернися до Папороті, матінки лісової, вона допоможе». Почувши це, схопилась на ноги Любава і побігла шукати Папороть.
Довго ходила дівчина лісом, дуже втомилася, але знайшла-таки Папороть. Геть знесилена, заснула Любава біля неї. І наснилася дівчині красива жінка, яка розповіла їй про те, що раз на рік, на Івана Купала, вона дарує людям чарівну, але непримітну квітку. Саме ця квітка допоможе Любаві повернути воду у струмок і життя вербичці. Прокинувшись, Любава повернулася до вербиченьки і розповіла їй про зустріч із Папороттю.
А коли прийшло свято Івана Купала, Любава знайшла квітку папороті, принесла до струмка і закопала біля нього. І повернулася вода у струмок, і ожила вербиченька. Так урятувала свій улюблений маленький світ добра, щира дівчина Любава.

— Чи помітили ви в казці біологічну помилку?
— Чи має папороть квітку?
Спробуємо поглянути на папороті очима науковця.

Алгоритм дій

1. Переглянь відео (перші 3 хв. - пригадаєте вивчене, а наступний час - нова тема). Увага! Дивитися повністю!


2. Опрацюй параграфи 40-41 у підручнику.

3. Заповніть таблицю у зошиті (завд.1 ст. 185 у підручнику)

4. Запиши по кілька представників кожного відділу, використовуючи підручник або презентацію "Вищі спорові рослини"

 5. Розглянь ментальні карти, перейшовши за посиланням Карта пам'яті - за бажанням.

6. Перевір себе, виконавши інтерактивні ігри Вищі спорові рослини - за бажанням

7. Пройди тестування до 15.00 год. 31 березня, перейшовши за посиланням тут, код доступу 489573. Увага! Тестування проходити лише один раз!

8. Відповіді надсилайте на електронну адресу inna.veremchuk.z@gmail.com або у приватні повідомлення.

9. Напиши свої запитання або побажання мені тут



Бажаю успіху у вивченні теми!

Немає коментарів:

Дописати коментар