Завдання з біології для учнів 6-А класу на 14 квітня 2020 р.

Усім доброго дня!

завдання виконати до 15.00 год. 15 квітня 2020 р.
Тема нашого заняття:
"Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини"
Епіграф уроку
Людство - без облагородження його тваринами і рослинами - загине, збідніє, впаде в злобу відчаю, як самотній на самоті.
Андрій Платонов

Проблемна ситуація:
 Поміркуйте над такими словами відомого ботаніка Климента Аркадійовича Тімірязєва: “ Колись на Землю упав промінь Сонця, але упав він не на родючий ґрунт, а  на зелену билинку пшеничного паростка, на його хлорофілове зерно. Вдарившись об нього він погас, але не зник. Він лише витратився на внутрішню роботу: розірвав зв’язок між частинками вуглецю і кисню, з’єднаними у вуглекислоті. Звільнений вуглець, сполучаючись з водою, утворив крохмаль. Цей крохмаль перетворився на розчинний цукор і після довгих блукань рослиною нарешті знову відклався у зерні у вигляді крохмалю або клейковини. У тій чи іншій формі він увійшов до складу хліба, який став нашою їжею. Він перетворився у наші м’язи, наші нерви…
… Отже, цей промінь сонця зігріває нас, він приводить у рух наш організм. Джерелом сили у нас є законсервований сонячний промінь ”.

Чи справді це так? Ми зможемо дізнатися сьогодні…

Алгоритм дій

1. Перегляньте відео:

2. Перегляньте презентацію та зробіть карту пам'яті "Значення рослин"

3. Послухайте реп від вчительки біології про значення рослин для людини.



4. Пройди тестування до 15.00 год. 16 квітня, перейшовши за посиланням тут, код доступу 285934. Увага! Тестування проходити лише один раз!

5. Конспекти надсилайте на електронну адресу inna.veremchuk.z@gmail.com або у приватні повідомлення.

6. Напишіть свої запитання або побажання мені тут

Бажаю успіху у вивченні теми!

Немає коментарів:

Дописати коментар