Доброго дня!
завдання виконати до 15.00 год. 14 квітня 2020 р.
Тема нашого заняття: "Навчання та пам'ять"
Той, хто ставить запитання,— дурень на п'ять хвилин,
той, хто не ставить,— дурень на все життя (китайська приказка).
І дійсно, людська пам’ять – це основа особистості. Дивовижною пам’яттю можуть володіти люди. Серед багатьох видатних особистостей ми нерідко зустрічаємо приклади феноменальної, справді безмежної пам’яті. Олександр Македонський і Юлій Цезар, наприклад, знали в обличчя і на ім’я тисячі своїх солдатів. Великий композитор Моцарт, коли йому було 14 років, почув у соборі музичний твір. Прийшовши додому, він з пам’яті записав його. Через багато років з’ясувалося, що запис було здійснено абсолютно точно. Дивували своєю пам’яттю і президент США Рузвельт, і знаменитий шахіст Альохін, і англійський художник Дж. Рейнольдс, відомий композитор Бетховен та інші.
Але історії не відомі люди, які можуть з однаковим успіхом запам’ятовувати все. Хтось відзначався гарною пам’яттю на обличчя й насилу запам’ятовував дати, комусь легко даються числа. Існує специфічна пам’ять на смак, колір, емоції.
Алгоритм дій
1. Опрацюй параграф 50 у підручнику.
3. Переглянь презентацію та зроби схеми: "Види навчання", "Риси пам'яті", "Механізми запам'ятовування", "Види пам'яті"
4. Склади схеми: «Операції мислення», «Види мислення», "Критерії свідомості".
5. Хочеш перевірити свою пам'ять? Тоді тобі сюди
6. 10 вправ для покращення пам'яті
7. Конспекти надсилайте на електронну адресу inna.veremchuk.z@gmail.com або у приватні повідомлення.
8. Напиши свої запитання або побажання мені тут
Бажаю успіху у вивченні теми!
Немає коментарів:
Дописати коментар