Усім доброго дня!
завдання виконати до 08.00 год. 23 квітня 2020 р.
Тема нашого заняття:
"Захист і збереження біосфери,
основні заходи щодо охорони навколишнього середовища"
основні заходи щодо охорони навколишнього середовища"
Я зірвав квітку – і вона загинула,
Я спіймав метелика
І він помер у мене на долоні,
І тоді я зрозумів,
Що торкнутися краси
Проблемне питання
- В зоопарку міста Лейпцига (Німеччина) відвідувачів зустрічає напис на клітці «Найстрашніший звір у світі» і в ній лише дзеркало. Чому? Кого бачать люди?
- Чому людину назвали найстрашнішим звіром у світі?Можна тільки серцем.
Алгоритм дій
1. Прочитайте факти
З появою на планеті Земля біологічного виду найвищої організації - людини розумної (Homo sapiens), з її розвитком, міграціями, адаптацією і активізацією діяльності - в біосфері почали розвиватись процеси особливого, антропогенного характеру.
Порівняно коротким є життя „людини розумної”. Але як багато вона встигла! Що зробила з планетою, яка її породила! Ліси поступилися місцем пустелям, колись родючі долини перетворились на зарості бур’янів, річки в найблагодатніших районах Землі обміліли. Страх перед людиною інстинктивно відчуває все живе.
З самого початку поведінка людини мала характер підкорювача, насильника, споживача. І навіть коли вже стало зрозумілим, що світ братів наших менших повністю перебуває під владою людини, земні надра спустошені, а природа благає про порятунок - навіть тоді людина не зупинилася і не замислилася над наслідком своєї діяльності. І ця діяльність поставила її, людину, перед важким вибором: або далі жити за принципом „після нас – хоч потоп”, - нехтуючи закони природи, або ж розвивати те, що американський еколог О. Леопольд назвав „екологічною совістю”, тобто відповідальність за стан нашої планет перед наступним поколінням.
На сьогоднішньому уроці ми розглянемо яким чином застосування екологічних знань у практичній діяльності людини дасть змогу значно зменшити антропогенний вплив на довкілля і при раціональному використанні природних ресурсів зберегти нашу планету для майбутніх поколінь.
Щогодини на нашій планеті:
· випадає 2000 т кислотних опадів у Північній півкулі;
· 1000 осіб вмирає від отруєння водою;
· 55 осіб отруюються та гинуть від пестицидів та інших хімічних речовин;
· зникають 5-6 видів тваринного та рослинного світу;
· 5-7 млн. га продуктивної землі стає пустелею.
Щохвилини на нашій планеті:
· знищується більше 50 акрів тропічних лісів;
· використовується близько 45 000 барелів нафти;
· в атмосферу виділяється більше 12 000 т вуглекислого газу.
Вчитель. Чому так відбувається? До яких наслідків це може призвести? Чи можна зупинити процес знищення природи? Чи можуть діти 21 століття слухати спів солов’я, насолоджуватись ароматами квітів, спостерігати за зірками, купатися в морі?
Сьогодні це зло приймає глобальні масштаби. І всі ці безповоротні процеси у природі нас дуже засмучують.
2. Опрацюйте параграф 52.
3. Перегляньте презентацію та відео і випишіть глобальні екологічні проблеми сьогодення.
4. Перегляньте фото тварин, які зникли назавжди з нашої планети
5. Напишіть коротеньке есе у якому опишіть свої дії, спрямовані на захист біосфери.
6. Конспекти надсилайте на електронну адресу inna.veremchuk.z@gmail.com або у приватні повідомлення.
7. Напишіть свої запитання або побажання мені тут
Увага! Підготуйте ПРОЕКТ на 23 квітня 2020 р. (у формі буклету, постеру, презентації, буктрейлеру - на вибір) на тему
"Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості".
Бажаю успіху у вивченні теми!
Немає коментарів:
Дописати коментар