Доброго дня!
завдання виконати до 15.00 год. 10 квітня 2020 р.
Тема нашого заняття: "Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори"
Два юнаки в зелену пору року
До лісу вийшли, вікових дібров.
Один із них примружив миттю око
Й прикинув діловито: «Скільки дров!»
А навкруги і щебетало, й квітло,
Як сто віків тому, так і тепер…
Не стримавсь другий хлопець:
«Скільки світла!»
Промовив, і схвильовано завмер.
Два юнаки… І ліс так пильно в вічі
Дививсь сусідам димокурних труб.
Він ще не знав, хто буде тут лісничим:
Чи садівник життя, чи дроворуб.
Проблемне запитання:
— Чи є сенс в існуванні, наприклад, мухи?
Алгоритм дій
1. Опрацюйте параграф 49 у підручнику.
2. Розгляньте презентацію та зробіть схему: "Екологічні фактори"
3. Розв'яжіть екологічну задачу:
Туристична група зупинилася на ніч .Як організувати зупинку щоб негативний
вплив на навколишню природу був мінімальним?
4. Поясніть
приказку : «Одна людина залишає в лісі слід, сотня – стежку, тисяча –
пустелю»
5. Конспекти надсилайте на електронну адресу inna.veremchuk.z@gmail.com або у приватні повідомлення.
6. Напишіть свої запитання або побажання мені тут
Бажаю успіху у вивченні теми!
Немає коментарів:
Дописати коментар