Завдання з біології для учнів 6-А класу на 14 травня 2020 р.

Усім доброго дня!

завдання виконати до 18.00 год. 16 травня 2020 р.

Тема нашого заняття:
"Групи грибів: лишайники"

Біологічна казка

Якось дуже давно вітер заніс спо­ри гриба на камінь, що лежав біля водойми. Разом із хвилею на камінь потрапила водорість: «Усе, загину!» Аж тут руку дружби протягнув гриб: «Давай я тебе захищу». І прикрив гіфами. От і стали вони єдиним цілим, чули, що їх кличуть лишайником.

Але злагоди чомусь їм не вистачало. Гриб постійно говорив: «Ти мені за­вдячуєш своїм життям, якби не я, за­гинула б ти давно!». Часто своїми гіфами гриб спричиняв загибель клітин водорості. А во­дорость усе слухала, і терпіла, і пра­цювала невтомно день і ніч, підно­сячи на сніданок пихатому грибу ви­роблені органічні речовини, а йому було все мало і мало...

Побачив таке неподобство вітер і ви­рішив визволити з полону водорість. Так закружляв, що лишайника занес­ло у воду, де й загинув гриб, а водо­рость здобула волю і незалежність.

Що ви дізнались із цієї казки? Який висновок зробили?

Висновки:

а)  лишайник організм, що складається з двох організмів (гриба і водорості);

б) співжиття гриб паразитує на водорості.

Мораль. Ніколи не хвались, якщо по­трібно поступись

Послухайте пісню про ці організми (за бажанням)

Алгоритм дій

1. Перегляньте відео


2. Опрацюйте параграф 54.

3. Опрацюйте презентацію та зробіть ментальну карту "Лишайники" або схеми: "Різноманітність лишайників", "Розмноження лишайників", "Роль лишайників у природі та житті людини".

4. Замалюйте будову лишайника (слайд 6 презентації).

5. Конспекти надсилайте на електронну адресу inna.veremchuk.z@gmail.com або у приватні повідомлення.

6. Напишіть свої запитання або побажання мені тут

Бажаю успіху у вивченні теми!

Немає коментарів:

Дописати коментар