Усім доброго дня!
завдання виконати до 18.00 год. 23 жовтня 2020 р.
Тема нашого заняття:"Молюски". Лабораторне дослідження 2 будови черепашки черевоногих і двостулкових молюсків.
Ці тварини — природні компоненти, які постійно є довкола нас. Деяких із них ми бачимо постійно, у садах і лісах, на полях та городах, інших — лише у відповідних екологічних умовах: у річках та озерах, у морі і на його узбережжі.
Первісні люди виготовляли з них ножі, наконечники для стріл та списів, скребки тощо. Дещо пізніше використовували для зберігання рідин або сипучих матеріалів.
Окрім того, з них виготовляли прикраси. А ще не так давно — триста років тому — їх використовували як гроші.
Алгоритм дій
1. Перегляньте відео про будову молюсків
2. Про процес утворення перлин (за бажанням).
2. Прочитайте параграф 13 та:
а) тезисно запишіть особливості будови молюсків;
б) складіть схему різноманітність молюсків.
3. Виконайте лабораторне дослідження у зошиті інструкція тут.
4. Напишіть свої запитання або побажання мені тут
Бажаю усім міцного здоров'я та успіху у вивченні теми!
Немає коментарів:
Дописати коментар