Усім доброго дня!
завдання виконати до 08.00 год. 25 березня 2020 р.
Тема нашого заняття:
"Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення)"
Сьогодні ми будемо досліджувати саму таємничу, повну загадок тему. Але перш ніж почати роботу за новою темою, давайте уявимо, якими гарненькими і смішними ви були маленькими. І взагалі, яке щастя, коли в родині з'являється дитина.
Отже, у людей - дитина;
у лисиці -
у кішки -
у качки -
у метелика -
у коника -
Це перша загадка природи, і нам на уроці потрібно її вирішити.
Як ви думаєте, а ким в дитинстві була жаба?
А морський коник? Дельфін? Змія?
Ось бачите, скільки таємниць підносить нам природа!
Як на вашу думку, яку проблему ми сьогодні будемо разом вирішувати? І яка ж тема нашого уроку?
Сьогодні ми будемо досліджувати саму таємничу, повну загадок тему. Але перш ніж почати роботу за новою темою, давайте уявимо, якими гарненькими і смішними ви були маленькими. І взагалі, яке щастя, коли в родині з'являється дитина.
Отже, у людей - дитина;
у лисиці -
у кішки -
у качки -
у метелика -
у коника -
Це перша загадка природи, і нам на уроці потрібно її вирішити.
Як ви думаєте, а ким в дитинстві була жаба?
А морський коник? Дельфін? Змія?
Ось бачите, скільки таємниць підносить нам природа!
Як на вашу думку, яку проблему ми сьогодні будемо разом вирішувати? І яка ж тема нашого уроку?
Алгоритм дій
1. Перегляньте відео
2. Опрацюйте параграфи 40 та 41 у підручнику.
3. Складіть схеми, використовуючи презентацію:
а) типи індивідуального розвитку (онтогенезу) тварин;б) особливості прямого розвитку;
в) особливості непрямого розвитку;
г) типи росту тварин.
4. Пройдіть тестування до 08.00 год. 25 березня, перейшовши за посиланням тут, код доступу 708493. Увага! Тестування проходити лише один раз!
5. Напишіть свої запитання або побажання мені тут
Бажаю успіху у вивченні теми!
Немає коментарів:
Дописати коментар