Завдання з біології для учнів 6-А класу на 24 березня 2020 р.

Усім доброго дня!
завдання виконати до 15.00 год. 25 березня 2020 р.
Тема нашого заняття: "Мохи"

У горах Європи, у тому числі й у Карпатах, на скелях та в печерах росте особливий вид мохів. Зелена нитка, що проростає зі спор цього моху, живе тривалий час і досягає значних розмірів. Здатна вона й до світіння в темряві — особливі лінзоподібні клітини вловлюють слабке світло й спрямовують його на хлоропласти, створюючи умови для фотосинтезу. Світло проходить крізь мох, і стінка клітини відбиває його вже як зелений промінь. Світіння цього моху породило народні легенди про гномів, які вночі в печерах із ліхтарями охороняють скарби.
Про різні види мохів та особливості їхньої будови ми дізнаємося на сьогоднішньому уроці.

Алгоритм дій

1. Опрацюйте параграф 39 у підручнику.

2. Дайте письмові визначення термінам "спорогон", "спорангії".

3. Складіть схему та малюнок використовуючи презентацію "Мохи. Середовище існування"

     а) різноманітність мохів (за будовою);
     б) молодий спорогон моху (малюнок).

4. Замалюйте у зошит ментальну карту, перейшовши за посиланням Карта пам'яті - за бажанням.

5. Перевірте себе, виконавши інтерактивну гру тут

6. Пройдіть тестування до 15.00 год. 24 березня, перейшовши за посиланням тут, код доступу 953288. Увага! Тестування проходити лише один раз!

7. Напишіть свої запитання або побажання мені тут



Бажаю успіху у вивченні теми!

Немає коментарів:

Дописати коментар