Завдання з біології для учнів 11 класу на 8 квітня 2020 р.

Доброго дня!
завдання виконати до 08.00 год. 9 квітня 2020 р.
Тема нашого заняття: "Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів"

Алгоритм дій


1. Перегляньте відео 



2. Опрацюйте параграф 42 у підручнику.

3. Зверніть особливу увагу на:



В Україні селекція почала розвиватися наприкінці ХІХ ст., коли виникли перші станції для селекції цукрового буряку й інших сільськогосподарських культур. У 30-х роках ХХ ст. селекція зазнала занепаду, також занепад відбувся під час Великої Вітчизняної війни. Згодом науково-дослідницькі установи селекції було знову відбудовано і значно поширено. Українські селекціонери створили низку нових сортів сільськогосподарських культур: озимої й ярої пшениці, кукурудзи, ячменю та інших зернових, гороху, соняшнику, цукрового буряку, зернобобових, технічних і кормових культур, картоплі, городини, тютюну, овочів, винограду тощо.



4.   Опрацюй ментальну карту.

5. Заповни таблицю використовуючи презентацію "Центри походження культурних рослин та Райони одомашнення тварин"

Хто створив карту походження культурних рослин? Скільки їх?

             Центри походження культурних росли?             
Назва центру
Батьківщина рослин (країни)
Приклади




























                                                                                                                                                

6. Перевір себе, виконавши інтерактивні вправи тут.

7. Відповіді надсилайте на електронну адресу inna.veremchuk.z@gmail.com або у приватні повідомлення.

8. Напиши свої запитання або побажання мені тут

Бажаю успіху у вивченні теми!

Немає коментарів:

Дописати коментар